Další odkazy

Nenechte si ujít!

Tohle všechno jsme tu napsaly

Zkáza z nebes

Snoubení tmou - Leona Škodová

Hříšníci - Marie A. Gregorová (ambra)

Facebook

Kdo sem chodí?

Flag Counter

/gallery/Dv%C4%9B%20jizvy-kol%C3%A1%C5%BE-mini.jpg

51. NE TAK SNADNO / SILNĚJŠÍ NEŽ VY

Corinne žije a dýchá a vzpamatovává se s Dirkovou sagrenou v těle. Karty jsou najednou rozdány tak trochu jinak. Nejdůležitější je umět je dobře přečíst. Žádná hra se nedá vyhrát, když nevíte, co máte v rukou.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Cathlin

22)  Cathlin (21.08.2013 18:12)

Hani....
To je marný.
Nemůžeš mě tak chválit.

Ale ano, realita na ně znova udeřila, nyní v podobě Lestera. Není to moc povzbudivé. I když Lester i tohle dokázal podat s přehledem a vyrovnaností sobě vlastní.

DarkMoon

21)  DarkMoon (23.09.2012 12:06)

Jo, rozhodně je to poznat, Cathlin No pozměněno, ale hlavní základ zůstává :D No právě, toho se bojím taky

Cathlin

20)  Cathlin (23.09.2012 10:03)

DM: Takže je to poznat, že se dějí ty části, které už Dirk viděl? Ono je to dost pozměněno...
A jestli se vyplní všechny návštěvy do budoucnosti, které absolvoval, to záleží na tom, jak silná bude vůle Krále... O té mám představu, že silná je...

Bosi: No, to se uvidí. Koutek by byl fajn, pokud se tam sejde aspoň pár mých čtenářek. ;) A když ne? Tak mileráda pokecám třeba i jenom s tebou!!!

Bosorka

19)  Bosorka (23.09.2012 08:34)

Skvělý - tak si na BD uděláme "Zjizvený koutek" ;) A tam z tebe dostaneme všechno, muheheheheheheh

Cathlin

18)  Cathlin (22.09.2012 20:53)

Bosi, takže přemýšlíš, jestli Lester udělal dobře? No ano!!! Správně. Ono to vypadá, že Lester pravdu má, ale kdoví, jestli ji má opravdu, že ano. Naprosto tenhle směr tvých pochybností chápu. A jsi zatím jediná, kdo o Lesterovi vůbec zapochyboval!!!
A proč myslíš, že jim radí, že do dolmery prostě musejí, navzdory tomu, jak dolmeru nesnáší??? Protože si dokáže udržet takový nadhled, aby do toho nevtahoval své vlastní postoje a city. Ví, že to prostě udělat museji a záleží mu na tom, aby to, co jim poradí, pro ně bylo to nejlepší. Ne, nic víc neví. Zkrátka jen střízlivě posuzuje situaci.
A jak se na ně potom bude dívat? Je těžké někoho obviňovat, když neměl na výběr. Ti dva si to určitě "vyčítat" budou, ale on? To je fakt těžký.
Ošustí a opustí!!! :D Jo, děsný. Ale i přesto - jedině v dolmeře se dá doufat, že právě to se nestane... Jestli by ji ovšem potom ještě dokázal milovat? Obávám se, že i jeho láska má své hranice. Jednou by to přišlo.
Sraz??????????? Na zodpovězení dotazů??? Hele, nic jinýho nedělám!!! Zodpovídám všechno, co jde! Ale sraz klidně, jen se obávám, že by o to nebyl valný zájem. Bude mám asi muset stačit BD II.... Ale nápad je to perfektní.

DarkMoon

17)  DarkMoon (22.09.2012 11:15)

Lester je prostě zlatíčko, on zvládá šířit aspoň lehké uklidnění, i když nenese moc dobré zprávy :D A má to logiku, to co jim řekl. Takže Cor se konečně rozhodla... Musím poznamenat, že se mi děsně líbí, jak do toho vkládáš ty scény, které už Dirk jednou viděl. Ale taky mě zároveň děsí to, jestli se opravdu stane skutečností úplně každá z nich. Ty části, kdy už nebyla sama sebou, se mi vůbec nelíbily a pořád doufám, že se z toho předtím nějak vykroutí

Bosorka

16)  Bosorka (21.09.2012 19:42)

Lester už podruhé odvrátil Cor od toho, co chtěla udělat a já si podrhé kladu otázku, jestli udělal dobře , Jeho přesvědčovací shopnosti hraničí až s manipulátorstvím, mi tak příjde. Docela se ale divím, že je do dolmery tak snaží dostat, po tom, co sám zažil - vždyť se tam bude Cor pást na stejných ubohých "konzervách" jako byla jeho žena. Nebo je za tou snahou ještě něco víc? Ví něco, co neřekl? I kdyby pak nějakou záchranu našli - jak se na ně bude dívat? Jak se oni na sebe budou koukat? Uzavřou se do bubliny se svou velkou láskou a zapomenou na bolest, kterou způsobili?
Jistě, Dirk jásá, Dirk plesá To, jak "spoléhal" na vize od Vraga, že Cor do dolmery fakt půjde, se mu potvrdilo. Ovšem, co ta vize - jak ho Cor "ošustí a opustí"? Na tu zapomněl? Dokázal by ji pak opravdu ještě milovat? A ona jeho - v těch posledních záblezcích než se ztratí?
Sakra já tu pokládám pořád řečnické otázky, na které mi vlastně nemůžeš odpovědět! Jsem děsná - fláknu si sama B)

Mám nápad - až bude tahle povídka za náma, uděláme si sraz, kde nám hezky zodpovíš všechny naše dotazy? Včetně toho, jak ty vnímáš svoje postavy a jak moc nesnášíš některé čtenářky? ;)

Jo ta mrcha naděje... Mě tolikrát flákla do ledvin, že mi už nesmí přes práh.

Cathlin

15)  Cathlin (21.09.2012 09:35)

Ano, Twilly. Rozhodně myslím. Dobrý sluha, zlý pán. Osobně jsem se s nadějí v životě ještě tak moc nestřetla, ale stačilo mi napsat tenhle příběh, abych toho o ní dost pochopila. A celkem mě to překvapilo.

A: ano, Dirka překvapilo, že Cor po rozhovoru s Lesterem tak rychle změnila svůj postoj. A myslím, že mu spadl kámen ze srdce. A že jsi ráda viděla Lestera? To jsem ráda... ;)

Twilly

14)  Twilly (21.09.2012 00:00)

a já jen tiše sledoval, jak se zákeřná síla naděje, která neumírá, zaryla i pod její kůži - naděje je jako oheň, nemyslíš, Kačenko? Dobrý sluha ale zlý pán. Tohle bylo naprosto výstižné. Symfonie.

A teď k jejich jednání. Cor konečně připomíná tu holku z Perthu. Docela mě pobavila (samozřejmě s trpkou příchutí na jazyku) Dirkova poznámka, že to s ní šlo docela lehce. Možná opticky ano. V tomhle tom s ní bylo všechno lehké, když měla nad svým životem zdánlivou kontrolu. Když její chuť bojovat se ještě nevypařila.

A Lester. Dneska nebyl zrovna posel dobrých správ, přesto jsem ho ráda "viděla"

Pošmákla jsem si, Kačenko. Děkuju

Fanny

13)  Fanny (20.09.2012 22:23)

Jo, s tou fantazií a realitou máš absolutní pravdu. Je to jako s obrázkem a fotkou. Obrázku uvěříš máloco a fotce vše.
A myslím, že po těch padesáti kapitolách to dočtu za jakýchkoliv okolností. :D I když momentálně nejsou moc příznivé. Po třech hodinách strávených nad učením nemám náladu už ani na jizvy... :( (a ještě jsem neskončila)

Cathlin

12)  Cathlin (20.09.2012 20:31)

Právě jsem omdlela. Co mi to děláš, Fanny??? :) :) :)
No... pravda je, že jsem málem omdlela už včera, když jsem si to přečetla. Ale vzhledem k tomu, že i na mě dolehly povinnosti, odpovídám až teď. Na tvoje komentáře potřebuju čas a klid!

To víš - v té předchozí kapitoly mě prostě trochu překvapilo, že jsi neřekla žádný svůj názor na to, co Dirk nakonec udělal. Ale samozřejmě jsem tím nechtěla říct, že bys měla něco říct vždy a ke všemu. To je samozřejmě nesmysl. Můžeš mluvit jen o tom, co tě zaujme (a že toho je požehnaně... :)). Ale zkrátka mě to u takové věci jako nakrmení Cor překvapilo, že to s tebou ani nehlo. :D :D :D

A teď tvé reakce na 51.
Budu se muset zastavit jen u toho nejdůležitějšího, protože jinak bychom tu byly ještě pozítří. Ale krásných věcí, díky kterým mám dojem, že stojí za to Jizvy psát, tam byla spousta.

Aha. Takže tys myslela, že Král to Dirkovi zakázal - nakrmit Cor, je to tak? Neboj, nemyslím, že bys v tom byla sama. Ona ta formulace tam byla schválně postavena tak, aby to tak vypadalo. ;) A Dirk to opravdu zakázané neměl, jen oba správně tuší, že by jim to tak jako tak dlouho neprošlo.

Ano, subjektivních věcí je v Jizvách celá halda. A objektivní prakticky žádné. Je to tak. A není to jen o interpretaci hlavních postav, ale i o interpretaci čtenáře.

Ano, Corinne po té šanci skočila. Je to tak. A tobě to třeba přijde jako jediný logický krok. Ale z debat s některými jinými čtenářkami to vypadá, že to zase tak jasné není... Takže? Jsme zase u toho.

Jestli se Králova předpověď splní, anebo ne, to je samozřejmě jedna z klíčových otázek. A ano, záleží na Králi. Ale také na nich dvou.

Fantasie je realitou a naopak. Svatá pravda. A víš co si dokonce myslím já? Že to, co já bych do Jizev napsat nemohla, protože by to nepůsobilo uvěřitelně, tak to jsou přesně ty věci, které se mohou stát v reálném životě. Protože taková ta kýčovitá překvapení osudu, kdy si říkáš, že to není možný, aby se něco takového stalo, tak těm uvěříš jenom když je vidíš na vlastní oči. Realita v tomhle smyslu fantasii strčí do kapsy. Aneb: v realitě je v tomhle smyslu překvapivě větší manipulační prostor.

Ale jinak se o konci už raději vyjadřovat nebudu. V žádném smyslu. Zkrátka: uvidíte. Pokud to vydržíte až do konce.

Fanny

11)  Fanny (19.09.2012 22:36)

Tak nevyjádřila k poslední části? Snad, ale co jsem měla napsat? Píšu, co mě napadne, ale když mě nic nenapadne, co bych měla psát? A že já v tu chvíli v hlavě neměla nic. Vůbec nic. A když naskočilo něco, to množství se nedalo vtěsnat do omezeného prostoru písmen. Už jen proto, že mám pocit, že jsem se zbláznila. A to si se zachováním s posledními zbytky zdravého rozumu samozřejmě nechci připustit. ( A taky se obávám(?). Ne, spíš si myslím, že to bude rozebráno víc a víc. Dnes jsem se totiž zasekla už u perexu. )
Karty jsou najednou rozdány tak trochu jinak.
Trochu? Chce se mi odfrknout nad podceňováním skutečnosti. Protože z mého pohledu se tím dost věcí mění. Ale nechci předbíhat, takže uvidíme, uvidíme.
…oba vysílení, na kraji svých možností
Ironie, když obrovskou možnost získali. Anebo taky menší než si myslím.
Král neřekl, že nesmím. Jen že to nepůjde bez bolesti
Uf, proto mám pocit jako nepozorná zkoušená školačka. Vysvětlení, proč si připadám jako, že jsem poslední kapitoly snad nečetla… Spíš jsem jen nepřemýšlela. Připomíná mi to uvědomování míry zákazu…
Nedáš mi šanci umřít, kruci...
Každý vidí v každém sdělení něco jiného. Vidíme věci, tak jak je chceme, jak se jich bojíme a taky jak je nechceme. Kolik věcí je ve skutečnosti objektivních? Jestli nějaké vůbec… Ale dál pokračovat na tenčí a tenčí let filozofie nebudu. Protože co znamená objektivní?
Nemohl jsem čekat nic jiného. Dal jsem jí možnost úniku, skočila po ní.
Coby udělala Cor jiného? Myslím, že tady se její rozhodnutí neliší ani rozhodnutí téměř kohokoli jiného.
Jen Lester uměl dvěma větami zamířit přímo k jádru věci.
Rozhodně. A velmi ožehavému jádru věci. Snad jakoby věděl, na co se ptá. Snad jakoby znal tu nečekanou odpověď.
…že by bylo moudřejší Královy požadavky uspokojit, nikoliv obcházet."
Jak se do lesa volá, tak se i ozývá. Pravidla se obcházet dají, ale jen pokud to není domluva. A tohle celé je Králova dobrosrdečnost víc než dost.
Musíte udělat to, co chce, pokud má mít cenu dál bojovat.
Podřídit se, když jsou to zrovna oni dva. Oba neskutečně silní a zároveň tvrdohlaví.
Měly se splnit všechny Královy předpovědi, které mě Vrag donutil uvidět?
Budoucnost se mění, ne? Uznávám, až sem je Král prostě dohnal, ale jak to půjde dál? Vše je na Králi. A s trochou štěstí i na nich dvou. Mění. Mění. Mění…
K tomu konci. Souhlasím s Katkou se vším. Konec může být jakýkoli, ale i já počítám s koncem „ takovým, k jakému by asi dospěli lidi, kterým došla síla.“, ovšem je tu fantazy i realita ohromně propojená. Ono vůbec je občas fantazie realitou a naopak. A tak se může na konci objevit skutečně cokoli. A ač se budu snažit počítat se vším, stejně pravděpodobně překvapíš. Jako to děláš do teď.
Opět chci poznamenat, že jsem prostě nemohla vytáhnout všechno, co mě chytilo za oči i duši. Nezvládla bych to napsat a bylo by to i zbytečně dvojnásobně dlouhé. Snad pro mě to nejdůležitější jsem obsáhla… S každou další kapitolou je toho víc a víc, co k tomu říct (jestli si můžu troufat něco takového tvrdit.) A slova stačí míň a míň!

Cathlin

10)  Cathlin (13.09.2012 12:42)

Kati, moc velké díky za tak skvělou úvahu týkající se literárních konců... ;) Moc se mi líbí! Svěráka mám moc ráda, takže to, že jsi ho zmínila, mi taky udělalo radost!
Ale odpovím jen krátce. ;) Jak vidíš i sama, je to s těmi konci dost komplikovaný. Nemá to být pohádka a zároveň nikdo špatný konce nemá rád. Takže co s tím? Buď to tedy pohádka bude nebo to bude mít špatný konec, to je tedy pěkně neúprosná logika.
Ale doufám, že se mi nakonec nějak podaří tím vším prokličkovat... Protože ani já u skutečných příběhů, které se mohou stát každému, jako třeba Jizvy :D , nemám ráda pohádkové konce... Když už, tak už, ne? ;)

Cathlin

9)  Cathlin (12.09.2012 22:17)

AMO!!! Uáááááááááááá! Tak jsem se úspěšně prokousala tvými komenty až sem a dokonce mě u toho ani nestihl infarkt, což je zvláště dneska s podivem!!! B) B) B) (Od rána sotva lezu...)
A musím začít od konce!!! Cožeeee??? Odpouštíš Cor??? A něco na Dirkovi se ti "líbí"??? To snad není možný, holka, ty se překonáváš!!! Buď to, anebo ti záleží na zachování mého duševního zdraví.
Jo, Lester zvládnul to, co Dirk ne, i když to Cor opakoval všechno aspoň tisíckrát. (no, ano nejspíš jsem to měla víc zdůraznit, že o tom mluvili nesčetněkrát, nejspíš to zůstalo příliš ukryto mezi řádky). Ale to, že si některé věci jen myslel, to bylo prostě proto, že nechtěl donekonečna omílat to samý.)
A víš, co se mi taky mooooooc líbí? Asi se budeš divit, ale zdá se mi, že tvá výtka ke Cor (a následně i k Dirkovi) má hlavu a patu. Překvapila jsi mě. Ano, Cor prostě není tak silná, aby dokázala udělat to, co Dirk a Král po ní chtějí. Dokonce ani z lásky k Dirkovi. Její odpor k dolmeře je silnější.
A ta homole cukru?????????? Bože, to jsi mě fakt dostala! Jo. Dirk je zkrátka na některý věci moc velkej cíťa. Toho cukru je v něm vážně dost! Neumí zkrátka Corinne říct, že on je tu taky a že tu jde i o něj. Na to příliš respektuje Corinniny city. A jo, jestli tě tak nadzvedlo tohle, tak jsem to snad konečně pochopila. Snad tě tedy uspokojila alespoň ta jejich částečná výměna názorů, kde se Dirk vyjádřil v přímém přenosu.
A jestli bude líp? Mno... Jestli tedy myslíš v tom smyslu, že Dirk začne myslet víc na sebe, tak to neumím posoudit. Ale třeba se aspoň děj stočí někam, kde tě některé jeho vlastnosti nebudou tak dráždit.
Neuvěříš, ale dnešními komenty jsi mě potěšila. Čekala jsem to horší. Je vidět, že ses už dostatečně vyvztekala za předcházející dny.
Díky, AMO, že tu přese všechno pořád jsi! (A jo, čekám, že příště se zase najde něco, co tě rozčílí, tak snad to zase zvládnem!).
A jdu na předchozí komenty, určitě je tam ještě něco, na co je třeba se ozvat.

AMO

8)  AMO (12.09.2012 21:46)

Odpáleno...!
Konečně rozumná řeč a jednání. Prostě Lester je suprová informační pojistka. Konečně pomohl otevřít Cor oči o kousek víc, než jak se snažil celou dobu Dirk. Pár klidných vět a najednou...kouzlo? Ne, ale ona to potřebovala, i když jí to bylo neustále předhazováno. Takže příště jdeme do podsvětí... Líbí se mi jeho opakovaná vyznání lásky a oddanosti, a odpouštím Cor její hluchotu a slepotu.

P.S. Snad bude líp, hůř rozhodně nelze! Hele, já to zvládla i s rodinou!

KatkaB

7)  KatkaB (12.09.2012 20:05)

Už to tak je. Čekám, že konec bude smutnej. A že se Corinne druhé jizvy nedočká. Král nemá důvod změnit svoje rozhodnutí, Lester nedokáže udělat víc, Dirk dělá maximum, ale nestačí to...
Líbí se mi, jak je to všechno ze života, i když je to fantasy... Jak se tu prolíná skutečná bolest a štěstí s nesmrtelností a nadlidskými schopnostmi. A teď si právě říkám, že kdyby to skončilo šťastně, byla by to pohádka. Opravdový život pohádkový není, nebo je ale jen chvilku. A Dirk s Corinne už svoji pohádkovou chvilku prožili... A tenhle příběh taky není pohádka. Je to víc skutečný příběh dvou nešťastných lidí (nelidí) než scifi.
Na druhou stranu dobrý konec se u literárních příběhů očekává. Aby čtenáře odvedl od jeho vlastních starostí do lepšího světa, kde je vždycky naděje, že i z té nejhůř vypadající šlamastyky se dá dostat....
Nedávno jsem si pouštěla Cimrmana. V úvodní besedě hry Dlouhý, Široký a Krátkozraký Svěrák vysvětluje, jak jsou děti pohádkami klamány a jak je to naprosto nepřipraví pro život.

"Jak vlastně připravujeme naše děti na život... Čteme jim před spaním pohádky, v nichž nejmladší a odstrkovaný princ dostane za ženu princeznu, hloupý Honza přelstí všechny chytráky a Smolíčka pacholíčka zachrání na poslední chvíli jelen. Když však děti vyrostou, vykročí do života, v němž odstrkovaný na konec stejně ostrouhá, naivní sedne na lep chytrákovi a zatímco si na člověku smlsne kdejaká havěť, jeleni se klidně pasou."

Ve Svěrákově podání je to dokonale vtipné. Ale vtip to není. A pro tuto chvíli - ne proto, že bych si myslela, že jsi surová spisovatelka s emocionálně sadistickými sklony. Jsem přesvědčená, že dokážeš napsat i překrásný šťastný konec - ale proto, že se to nějak víc hodí, jsem smířená s nepohádkovým koncem. S takovým, k jakému by asi dospěli lidi, kterým došla síla. Pokud ovšem necháš převládnout tu fantazijní část příběhu, kde je možné cokoliv, tak to může dopadnout šťastně. Dokonce naprosto pohádkově:

"... a dokud neumřeli, žijí tam dodnes." Takhle to končívá v příbězích pro děti. A protože budou oba nesmrtelní, budou žít navěky. To je pohádka jako vyšitá. A protože si už umíme představit ardenský sex, bude to pohádka pro dospělý :) Nechci to zlehčovat, na to stačily chobotničky.... Tenhle příběh bude mít konec, který mě asi překvapí ;)

Cathlin

6)  Cathlin (12.09.2012 17:32)

Tedy, Kati, nemohu uvěřit, že jsi už tak smířená! Z toho, co píšeš, to vypadá, že už jen čekáš na SE, případně TE... nic víc! Opravdu jsi to už vzdala? Jsi opravdu tak přesvědčená, že se ode mě nic dobrého čekat nedá? Proboha!

Ať chutná. Taky si dám... i když ne anglický. ;)

KatkaB

5)  KatkaB (12.09.2012 16:31)

Už to chápu líp než před chvílí, vysvětlila jsi mi to dostatečně, Cath
Je to asi opět odvislé od aktuálního stavu čtenářky - tak nějak jsem momentálně přístupná vzdání se i případnému konci s vysvobozením smrtí, zatímco Ty ještě za všechny bojuješ a nevzdáváš to. To se mi moc líbí
Jdu si nalít šálek...

Cathlin

4)  Cathlin (12.09.2012 16:12)

Kati, zdá se, že se opět potvrzuje, že Jizvy jsou příběh, který má mnoho tváří a nabízí mnoho úhlů pohledu a je jen na čtenáři, který si vybere. Za tenhle prostý fakt jsem opravdu ráda - myslím, že je to lepší, než přímočarý příběh, ve kterém je vše jasné. Tohle je román, který nutí uvažovat. A to zhusta i mě, když to píšu! Co já už objevila věcí...
Ale já Dirkovu radost pochopit dokážu. Ano, samozřejmě je nešťastný z toho, že dolmera jim oběma bude krást duši. Ale nejít tam a neposlechnout Krále, to je jako podepsat si rozsudek. Tuhle možnost zkrátka nemají a už to pochopila i Corinne. Ta Dirkova radost (mno, to slovo je asi přehnané) spočívá v tom, že se tím vyhnou jistému trestu, který by přišel, a ještě budou mít nějaké ty šance. S jistotou "posledního řezu", pokud bude nejhůř. O duši tedy přijít nehodlají. Nebo ano, ale jen do jisté únosné míry. A Dirk má navíc pravdu - "sežrání" duše dolmerou obecně trvá dost dlouho, je to postupná, pomalu se vyvíjející změna, takže je naděje, že budou mít dost času na to celou situaci vyřešit. Je to trochu pochopitelné???

A jéééééé, To pití čaje!!! Vnímáš tu scénu přesně tak, jak jsem ji vnímala já, když jsem to psala. A jak chtěl Lester, aby se cítila Corinne. Tvůj cit je opravdu úchvatný. :)

KatkaB

3)  KatkaB (12.09.2012 15:57)

Naděje, kterou získali v minulé kapitole, se teď ukázala s příchodem Lestera, jako příliš malá a dočasná, navíc s možností Králova trestu...
Větička o kvalitě anglického čaje a o tom, jak Lester osladil Corrinne ten její čaj a ona několika doušky splnila jeho přání, mě zaujala. Vypít čaj. Nalít do sebe čaj. Napít se. To není vůbec nic oproti tomu „několika doušky splnit jeho přání“ Moc se mi to líbí, Cathlin. Jako by v tu chvíli nebylo nic jiného na světě důležitějšího, než pochutnat si na dobrém sladkém anglickém čaji. V ten moment žádný Král, žádný hlad, žádné sledování, prostě jen doušek čaje. Nějak mě to přimělo se zastavit.
Když Corinne kývla na to, že už se nebude bránit a přidají se k daunerům, zklamalo mě to. A Dirkovu radost a úlevu jsem asi nepochopila. Ještě před chvílí byla odhodlaná raději zemřít a nikdy se nestat zrůdou. Teď to udělá, i když si bude namlouvat, že oba zůstanou sami sebou a budou hrát jen hru. Lesterův přesvědčovací talent je mocný, takže chápu, že to byl on, kdo Cor přemluvil a ovlivnil její rozhodnutí. Když jsem četla o tom, že by s Král mohl naštvat a celou jejich situaci vzít znovu do svých rukou a potrestat je, tak jsem si snadno představila konec příběhu. Oba potrestáni Králem. Žádná další nesmrtelnost. Žádný další život. Vysvobození. Nebo ne?
Cathlin, bylo to opět vynikající ♥

1 2   »

>