Další odkazy

Nenechte si ujít!

Zkáza z nebes

Snoubení tmou - Leona Škodová

Hříšníci - Marie A. Gregorová (ambra)

Facebook

Kdo sem chodí?

Flag Counter

/gallery/z6.jpg

Věštec říká, že jejich manželství je dokonalé.

Děkuji Cam i vám za ty úžasné komentáře!

předchozí kapitoladalší kapitola

Přidat komentář

Autor:

Text:

 

Komentáře

1 2   »

Florence

32)  Florence (30.09.2013 17:24)

Ne-e, Zrada opravdu není dvakrát pohodová. V něčem je i temnější než je celá Mozaika. Díky

stassik

31)  stassik (29.09.2013 23:37)

Moje vyhlásenie, že toto sa zdá ako pohodová poviedka je dôkazom toho, že i tak perfektní ľudia ako ja sa mýlia :D (A skromní...) Som zvedavá, čo sa z toho vykľuje.

Florence

30)  Florence (19.06.2013 16:56)

Nikdy víc? Není možné, že Hermiona by Harryho jen tak opustila. Ano, v jejich manželství jsou vážné problémy a ta věc s Dracem to nijak nezlepší, ale její vztah s Harrym stojí na pevných základech hrůz, co je spojují z války. I ta věc s Ronem
Děkuji ti, Fanny

Fanny

29)  Fanny (18.06.2013 22:38)

Na jednu stranu, ona by ho doopravdy zradila. Asi. Pravda je, že on pohřbil důvěru mezi nimi. Od jedenácti stála při něm. To je pravda, kterou nikdo nemá šanci popřít. Stála při něm do dnes. Proč mám pocit, že již nikdy víc?
Vina je na obou stranách, to bezpochyby, ale...:/

Florence

28)  Florence (12.06.2013 09:30)

PÁJO, celý týden dvanáctky? Chudáku, já už tady cvokatím ze školy, ale myslím, že je to pořád lepší než pracovat dvanáct hodin za den.
Jop, Harry si nechával Hermionu prověřit. Nedůvěra je blbá... blbý je, že teď mu pořádně nemůže věřit ani Hermiona, když zjistila, že on nevěří jí. A manželství bez důvěry... no to není žádná slast.
Jsi zvědavá na to, co se stalo s Ronem? To ještě budeš muset chvilku vydržet, do té doby, než se Harry narychlo vrátí z Ruska (doufám, že to tvoji zvědavost ještě o něco rozvířilo ).
Äno, Hermi se rozhodla bojovat za manželství, i za svůj vztah ke svému muži. To ale neznamená, že skutečně k tomu boji dojde. Jsou totiž potřeba dva.
Tenhle Dráček se ti líbí? Hm, to umím pochopit. Já mám teda raději toho z MOZAIKY, ale řekněme si to na rovinu - ten nebyl moc kladná postava. Tenhle Zradovský Draco je vtipný a milý a takový líbivý. Ten druhej byl plnej chmurných myšlenek a lhostejnosti a... smrtijedství, no
Děkuji ti a to moc

27)  Pavla (11.06.2013 22:01)

Ou! Harry si nechával Hermionu prověřit? A ani nepopřel, že jí nědůvěřuje?! Harrouši, Harrouši... ty kluku jeden brejlatej, to od tebe nebylo moc hezký. Docela by mě zajímalo, co se mezi těmi třemi sakra stalo... Proč Ron a Harry si v Hermionině vzpomínce chtěli vjet do vlasů? Flo, no ták, jsem stráááášně zvědavá. A jelikož celý tenhle týden dělám dvanáctky, v práci budu počítat minuty, než se dostanu domů a budu si moci přečíst další kapitolku.
Mimochodem - jsem ráda, že se Hermiona vzchopila. Takže chce bojovat za manželství, ale za jejich vztah ne? Aby to nedopadlo tak, že Hermiona a Harry budou uvěznění v lhostejném a spíše veřejným manželstvím.
Krásná kapitolka... Miluji tohohle Draca (možná daleko víc, než toho v Úsměvu. Promiň, Flo. ). Miluji i Harryho, protože tady ukazuje, že je to jen lidská bytost s lidskými chybami. S odstupem času si začínám uvědomovat, že Harry mi v Úsměvu přišel tak trochu jako světec. Sice s city, ale i tak - světec. A Hermiona. Rozhodně je to od předchozích povídek pokrok. Tady se alespoň slepě nepodřizuje, má svůj vlastní názor a především chce vše řešit hned v zárodku normální cestou, ne sebepoškozováním.
Děkuji za krásnou, opravdu krásnou kapitolku...

Florence

26)  Florence (10.06.2013 18:56)

Muhehehehe

Bedward

25)  Bedward (10.06.2013 17:25)

Flo děkuji opravdu jdi mě uklidnila (škoda že tu není sebevražedný smajlík )

Florence

24)  Florence (10.06.2013 16:46)


Ano, Béďo, máš pravdu. Všichni mají problémy, jen Albie zatím vypadá celkem v pohodě (ale to se brzo změní :D)
Díky

Bedward

23)  Bedward (10.06.2013 16:41)

Oou tak to byl tedy masakr. Vůbec jsem nemohla pochopit proč je Harry taky nasraný. A on ví o jejím alkoholovém dýchánku u Draca tak to se tedy není čemu divit, že tak vyšiluje. Harry má problémy, Hermiona má problémy a k tomu ještě Draco vytvářející nové problémy. Co ty na nás jen chystáš Flo?

Florence

22)  Florence (10.06.2013 16:28)

No jasně, člověk nemůže ovládat všechny okolnosti, to bez pochyby;) ;).
A co jim přisoudím? Jak to s Hermi dopadne? Nechte se překvapit

Mata

21)  Mata (10.06.2013 14:24)

Dělat člověk může kde co, ale dostat se do toho může ani neví jak, co si budeme povídat. A taky jsem zvědavá jak to nakonec dopadne a zda má nepříznivá prognóza Hermionina osudu bude nebo nebude naplněna:D

Twilly

20)  Twilly (10.06.2013 14:16)

No jo, jedna nikdy neví... Snažit se můžeme a stejně nám to může být prd platné... Stejně, já jsem moc zvědavá, co jim vlastně přisoudíš.

Florence

19)  Florence (10.06.2013 13:59)

Jop, tohle je ta děsivá realita, kterou můžeme vidět kolem sebe.
Ale, holky, musím přiznat, že já budu ve svým životě dělat všechno proto, abych se do žádné z těhle pozic (ať už Hermioniny nebo Harryho nebo i Dracovi) nedostala

Mata

18)  Mata (10.06.2013 13:34)

Flo pak jsme se pochopily naprosto správně
Ne, nechci dělat z Harryho neviňátko to určitě ne, vím a chápu že není černobílý, ostatně kdo je, že. A kdyby z něj někdo slepě a bezdůvodně svatouška dělal, taky bych to nenechala bez odezvy, neboj.:D Určitě se tam stalo mnoho chyb a tohle je jen vyústěním, beru to tak.
Jop s psaním to chápu stejně a snažím se tak trochu rozvířit vody, jsem holt prevít provokatér no :D

Twi ono to téma je hlavně jiné, už z toho důvodu o kterém psala i Flo. Tohle zavání každodenní realitou, která se dotýká každého z nás, každá se můžeme dostat do podobné situace. Válka se nás přeci jen bezprostředně netýká, díky bohu za ty dary.:D

Twilly

17)  Twilly (10.06.2013 13:28)

Mno, trápení jednotlivce může být někdy mnohem těžší. Osobně si myslím, že tady koušeš hlouběji.

Florence

16)  Florence (10.06.2013 12:52)

Máto, já to nechápu tak, že bys mi psala, že Zrada stojí za prd. Já to chápu tak, že si myslíš, že Hermiona stojí za prd :D. A ano, tohle téma by mohlo vyvolat pořádnou diskuzi nad tím, jestli to co dělá/udělá se dá ospravedlnit nebo ne. A jestli je ona ta špatná, protože Harryho podvádí nebo jestli je špatný Harry. Ale zase abyste mi z Harryho neudělali svaťoučké neviňátko. On má taky na triku některé věci. Ani on není černobílý (nebo alespoň ne u mě). Ostatně okolnosti jejich svatby nebyly zrovna nej. A nikdo po tobě, holka, nechce, abys držela hu a krok. To je na psaní a celkově umění jako takovém úžasné - každý to může chápat jinak

Twi, ale já to pořád jako oddechovku beru. Mozaika byla podle mě o něco těžší tím, že válka ničila všechno kolem, tady se zaměřuju jen na pár jedinců, kteří už většinou jsou zničení. No jo, konec války očividně neznamená konec trápení. A díky, moc díky za ten kompliment

Twilly

15)  Twilly (10.06.2013 12:01)

Flo, vidíš. Říkala jsi mi, že tohle bys rada brala jako oddychovou kapitolovku po těžké Mozaice. Obávam se, že toto téma je mnohem těžší, jak se zdá. Presto ji dáváš přímo neuvěřitelně

Mata

14)  Mata (10.06.2013 10:40)

Flo já ti nic nevyčítám, neber to prosím jako kritiku svého psaní a koncepce, ale jako kritiku chování postavy jako takové, kterou prostě nechápu jako kladnou, jak jsem psala je to napsané velmi dobře a přesně chápu tvůj záměr nevnášet do toho Harryho pohled. Takže proti povídce jako takové nic nemám, abysme si to ujasnily . Mimochodem já se tu směju taky. Otevřela jsi velmi bolestivé morální téma, které by dle mého mohlo vyvolat i vášnivější diskusi a docela mě překvapuje, že nevyvolalo. Nechci se nikoho dotknout, ale proč mi připadá, že většina čtenářek beze zbytku přijala Hermionin postoj, bez jakéhokoli pokusu se nad tím hlouběji zamyslet? A co mě ještě více zaráží, podporují ji v nevěře? Místo toho aby si to konečně vzala z p... míst kam slunce nesvítí do hlavy a trochu se zamyslela sama nad sebou, tak ji směle strkají aby hupsla do postele Dracovi? Nad tím mi jaksi zůstává rozum stát. A vím, jsem urejpaná, kousavá a čekám až se mě tu někdo pokusí sežrat za živa . Ale hubu a krok držet nebudu .
Ano, chyba je na obou stranách, vždycky je na obou stranách a to budu tvrdit pokaždé, ale Hermionin přístup zabíjí jakoukoliv Harryho snahu to řešit a najít kompromis. Ani on není černobílý a to se mi líbí. Takže směle piš dál, také mě zajímá jak to s Hermionou dopadne, ale já jsem škodolibá a přeju jí abys jí v tom pořádně vymáchala. Harry a Al si to nezaslouží, ale ona jo A tuším, že to s ní moc dobře nedopadne, tohle totiž dobře dopadnout nemůže Jsem zlá já vim, ale každý svého štěstí strůjce, že

Florence

13)  Florence (10.06.2013 10:08)

Vy mi dáváte zabrat, vy obě dvě Po přečtení toho, co se mi tu od včerejší bouřky (a tedy i vypadnutí internetu) nahromadilo, jsem měla chuť si hlavou třískat o zeď, ale nakonec jsem to vyřešila jen tím, že se tady směju (a všichni okolo se na mě divně dívají).
Tak fajn, hele, holky, já vás chápu. Docela mě i překvapilo, že Hermi nemá v neoblibě víc lidí. Jop, Harry je v téhle povídce rozhodně ten chudák, spolu s Albiem, ale jelikož to píšu z Hermionina pohledu, z kterého samozřejmě vychází pro většinu lidí jako chudinka ona, tak to moc lidí nepochytí. Ale jak jsem řekla - PODVÁDĚNÍ JE ŠPATNÉ. Ubližuje to lidem. Je to sobecké a nerozumné a taky sebestředné. Hermiona tímhle chováním zraňuje (a hlavně bude zraňovat) celou svoji rodinu. Je to od ní docela pokrytecké, protože tvrdí, že Harry se jim nevěnuje, že Harry je ten, co jejich rodinu ničí, ale přitom ona je ta, která přijde s tím nejbolavějším kalibrem.
Takže ano, já váš názor chápu. Nicméně mým cílem není/nebylo/a ani nebude, abyste měly rádi Harryho. A proto to taky nedělám z jeho pohledu.
Ti dva mají ve svém manželství vážně problémy a zatím je oba dva vesele ignorovali. To se prostě nevyplácí.
No, ehm... díky za komentáře a názory, oběma. Jsem ráda, že se tu objevil i někdo, kdo se rozhodl na to podívat od Harryho a to i přes to, že to k tomu normálně nesvádí. Nicméně mi vůbec nebude vadit, když ostatní hezky zůstanou u Hermiony, aby věděli, jak to s ní dopadne.

1 2   »

>